20 Şubat 2021 Cumartesi

Tarih ve kültür havzası oluşturulacak

 Geçtiğimiz yıllarda sözleşmesini imzaladığımız ve uygulaması devam eden güdümlü projelerin yanı sıra 2021'de de Güdümlü Destek Programı kapsamında proje desteklemeye devam edeceğiz. Yararlanıcılar ile eşgüdümlü olarak geliştirdiğimiz projeler mevcut. Halihazırda bir turizm projesi üzerinde çalışıyoruz. Türkiye ve dünya çapında marka olabilecek bir tarih ve kültür havzası oluşturma hedefindeyiz. Yönetim danışmanlığı, uzun süredir üzerinde titizlikle çalıştığımız bir konu. Covid-19 sonrası özellikle tema ve sektör bazında radikal değişiklikler yapmamız gerekti. Bu amaçla turizm ve imalat sanayi alanında faaliyet gösteren özel sektör kuruluşlarına yönelik teknik destek yöntemi ile yönetim danışmanlığı aracını uygulamaya koymayı planlıyoruz. Söz konusu sektörlerde kaizen ve yalın üretim uygulamaları için eğitim programlarına halihazırda başladık. Gıda arz ve net ihracat finansmanı konularında çağrıya çıkmak üzere çalışmalarımızı ilerlettik. Hazırladığımız çalışmaları Yönetim Kurulumuz ile paylaşarak çerçeve konusunda mutabakat sağladık. İlk etapta 10 milyon TL destek sağlamayı planlıyoruz. Böylece toplam 90 milyon TL'lik yatırımı güdülemeyi hedefliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder