20 Şubat 2021 Cumartesi

Yönetim danışmanlığı destek programlarımız olacak

TRA1 Düzey 2 illerinde uygulanması planlanan güdümlü projelerimiz bulunuyor. Bunlar Erzurum Biyogaz Tesisi, Erzincan- Ergan Dağı Kültür ile Turizm Koruma ve Gelişim Bölgesi'nin Geliştirilmesi Projesi, Bayburt-İş Geliştirme Merkezi projeleri. Erzurum, Erzincan ve Bayburt illerinde Güdümlü Proje Desteği Programı ile toplam 20 milyon TL destek sağlamayı hedefliyoruz. Yönetim danışmanlığı alanında destek programlarımız olacak. Seyahat acenteleri, kamu hastaneleri ve kamu konaklama tesislerine yönetim danışmanlığı hizmeti sağlanması, sporcu performans ölçüm değerlendirme ve rehabilitasyon merkezine yönetim danışmanlığı hizmeti verilmesi, turizm sektörüne yönelik yönetim danışmanlığı ve sektörün beşeri sermayesinin geliştirilmesi teknik destek programı, et ve süt sektörlerinde faaliyet göstermekte olan sektör işletmelerine kurumsallaşma, e-ticaret ve djjital pazarlama, tedarik zinciri yönetimi gibi başlıklarda yönetim danışmanlığı verilmesi, tabii kaynakları çıkaran, işleyen ve katma değerli hale getirerek bunları piyasaya arz eden sektörlerdeki işletmelerin ihtiyaç duyduğu kurumsallaşma, inovasyon yönetimi, Ar-Ge ve tasarım, test-analiz, e-ticaret, dış ticaret gibi konularda eğitim ve danışmanlık hizmetleri verilmesi planlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder