17 Şubat 2018 Cumartesi

Yapacak bir şey yokmuş!..

Turkcell kısa süre önce farklı büyüklük ve dizayndaki mağazalarını düzene sokma kararı aldı. Bu amaçla ister bayi olsun ister kendi mağazası Turkcell tabelası altındaki tüm noktalar yeniden masaya yatırıldı. Her noktada farklı bir görüntü çizmek yerine bir birliktelik sağlanmaya başlandı.

Gelecek için ciddi yatırım yapıldı. Bu yeni dönemde POS makineleri bile aynı oldu. Satış ve ödeme noktalarının tamamı Vera marka makine ile çalışmaya başladı.

Ancak bir süredir Turkcell noktalarına özellikle ödeme yapmak için gidenler ciddi mağduriyetler yaşamaya başladı. Mağazaya giren müşteriler ödeme noktasında "Sistemde bozukluk var, sistem çöktü, sistem çalışmıyor vs..." türü cümlelerle karşılaşır oldu. Bu durum en büyük mağazada da en küçük ödeme noktasında da tekerrür etmeye başladı. Sistemin çalıştığı yerlerde ise ödeme kuyrukları oluştu.

Basit bir fatura ödeme işleminin yapılamadığı bir teknoloji şirketinin sisteminin, ne zaman çalışmaya başlayacağı konusunda da farklı bilgiler veriliyor. Çalışanlar sorunun POS makinelerinden kaynaklandığını ya da tıkanma olduğu için işlem yapamadıklarını açıklıyor. Kısaca topu POS makinelerine atıyorlar. Faturasının son ödeme günü olan müşteri temerrüde düşeceğini söylediğinde müşteri temsilcilerinden aldığı cevap daha da ilginç: "Yapacak bir şey yok..."

Bakalım önümüzdeki günlerde bu sistem sorunu nasıl çözülecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder