9 Mayıs 2018 Çarşamba

Beğendiğini Vitrin'e koyacak

VODAFONE Türkiye, ülkemizde scaleup (büyümekte olan girişimci firma) ekosistemine Vitrin projesi ile katkı sunmaya hazırlanıyor. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, scaleup firmalara satış, pazarlama, teknoloji ve operasyon konularında destek vererek Türkiye'de ve uluslararası pazarlarda büyümelerine yardımcı olacaklarını anlattı. Aksoy, "Vodafone Vitrin" üyelerinin, Türkiye pazarında kendilerini kanıtladıkları takdirde dünyaya açılarak dijital ürün ve servislerini Vodafone'un faaliyet gösterdiği coğrafyalarda 520 milyonu aşkın müşterisine sunma fırsatı yakalayacaklarını belirtti.

Beş yıl içinde 1000 firmayla işbirliği hedefini önüne koyan Vodafone Türkiye, scaleup firmalara temel olarak satış-pazarlama, teknoloji-operasyon ve yurtdışı pazarlara açılma konularında destek verecek. Buna göre, Silver segmentindeki firmalara 500 bin TL, Gold segmentindekilere i milyon TL ve Platinum segmentindekilere ise 2 milyon TL değerinde yıllık satış ve pazarlama desteği sağlanacak. Toplantıda ilk Vitrin üyesi olan Sosyopix'in Kurucu Ortağı Sezgi Abat, "Sosyopix'i, sosyal medyadaki ve galerinizdeki fotoğraflarla size özel olarak hazırlanmış, farklı temalarda, modern ve şık ürünler sunan bir e-ticaret girişimi olarak tanımlayabiliriz" diye tanıttı. http://dep.manas.edu.kg/img/files/24/5.Girisimcilik_Kongresi.pdf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder