9 Mayıs 2018 Çarşamba

Otacı, yeni ve yeniden

SAĞLIKLI yaşan trendi tüketici alışkanlıklarını etkiliyor. Kozmetik sektörü de sağlığına dikkat eden tüketicilerin tercihlerine cevap vermek için organik, doğal ve vegan seçenekler üretiyor. Temelleri 63 yıl önce atılan Otacı, bitkisel ürünleri ile bilinen bir marka. Şampuandan el bakım kremine, saç şekillendiricisinden masaj yağına kadar pek çok ürün çeşidi bulunan firma şimdilerde yeni bir yapılanma içinde.

Kurtsan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Aylin Kurt, % ürünleri için vegan sertifikası almaya başladıkları bilgisini veriyor. Amaç ürünlerinin sağlıklı olduğunu tüketiciye yeniden anlatmak. Sebebi de açık, Mw»di 1 Piyasac|a pek çok ürün sağlıklı hatta organik olduğu iddiasında. Ancak içeriklerini kontrol ettiğimizde insan sağlığına zararlı olduğu kabul edilmiş, kanserojen pek çok maddeye rastlıyoruz. Kurt p da en çok bu konuya dikkat çekiyor ve ortalıkta tüketicileri yanıltan pek çok bilginin dolaştığını ifade ediyor. Geçen yıl yüzde 20 büyüyen otacı’nın zaman içinde tüketici profili de değişmiş. Daha önce 35-45 yaş aralığında olan profilde yaş 25'e kadar düşmüş. Otacı Satış Pazarlama Müdürü Ayvaz Rençberler, bunu iyi bir gelişme olarak aktarıyor; zira bu genç kesimin de sağlıklı ürünlere değer verdiğini gösteriyor. Ülkemizde bu anlamda daha gidilecek yol var. Artan bilinç hem bitkisel kozmetik pazarını büyütecek hem de bu alanda yaşanacak rekabet tüketicilerin - hem sağlıklı hem de ulaşılabilir fiyatlara ürün temin etmesini sağlayacak. http://gik.mu.edu.tr/Belgeler/31/31/1.pdf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder